שמחה בעולם התורה: יצא לאור ספר “ילקוט יוסף” פסח כרך ג


שמחה בעולם התורה וההלכה עת יצא לאור ממכבש הדפוס בימים אלו ספרו החדש של מרן עמוד ההוראה, הראשון לציון והרב הראשי לישראל, רבינו יצחק יוסף שליט”א, “ילקוט יוסף – פסח כרך ג”.

התפעלות רבה בציבור מהספקו האדיר של הראשון לציון והרב הראשי לישראל שליט”א בכתיבת ספריו, וזאת למרות העול הכבד הרובץ על כתיפו בהנהגת העם, ובתפקידו במשרת “הראשון לציון והרב הראשי לישראל”, התרת עגונות וממזרים במסגרת תפקיד “נשיא בית הדין הרבני הגדול”, ובנוסף לכך, השיעורים הרבים ברחבי הארץ בכל מקום ומקום, כאשר הציבור צמא לשמוע דברי אלקים חיים יוצאים מפיו של גדול הדור.

כהמשך למפעל חייו של מרן עמוד ההוראה שליט”א בסדרת ספריו “ילקוט יוסף” הנפוצים בכל רחבי תבל, ספר זה כולל את הלכות ליל הסדר וכן את הלכות תפלות חג הפסח, כאשר בשנים הקודמות יצאו לאור ספרי ילקוט יוסף על הלכות פסח, חלקים א – ב.

כהמשך לספריו הקודמים, משלב הראשון לציון שליט”א את שיטת הלימוד הישיבתית עם שיטת הפסיקה הספרדית, מה שהפך את סדרת “ילקוט יוסף” לסדרה שכמעט ולא נמצא כמותה.

בהקדמת הספר מגולל הראשון לציון את הקורות אותו מזמן שהטילו עליו חכמי ישראל את משא העם בהושיבם אותו על כס הראשון לציון והרב הראשי לישראל ונשיא בית הדין הגדול, ובראשם אביו הגדול, מרן רשכבה”ג רבינו עובדיה יוסף זלה”ה, מאמץ אדיר שעשה באפיסת כוחותיו בשארית ימיו האחרונים.

כמו כן, נוסף בראש הספר מבוא נפלא על ענייני חג הפסח וסיפור יציאת מצרים.

לרכישה לחץ כאן

 

 

 

 

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן

תגובות (0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *