ערב ראש חודש סיון: תפלת השל”ה הקדוש לקריאה והורדה


השל”ה הקדוש תיקן תפלה מיוחדת על הצלחת הילדים, וגדילתם בתורה ויראת שמים, הוא כתב ש”ליבו אומר לו” שבערב ראש חודש סיון ישנה עת רצון שתתקבל תפלה זו. ואכן רבים מעם ישראל נוהגים מידי ערב ר”ח סיון לומר את התפלה.

להלן התפלה עם הנוסח שכדאי לומר, ויה”ר שיתקבלו התפלות לפני רבונו של עולם.

>> להורדת קובץ להדפסה לחצו כאן

לחצו כאן לקבלת התפלה בוואטצפ ולהצטרפות לקבוצה שקטה לקבלת תוכן ממורשתו של מרן הרב עובדיה יוסף זיע”א.

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן

מרגש: אלו מקצת התגובות שהתקבלו על “הגדה של פסח – מורשת מרן”!


לפני שבוע וחצי יצאה לאור ההגדה המבוקשת “מורשת מרן” בה הבאנו את סיפור יציאת מצרים כפי שסיפר מרן רבינו עובדיה יוסף זיע”א, בדרשותיו ובשיעוריו, שנמסרו באופן מפליא. וכעת זכינו להביא הכל בפני הקוראים, בעריכה ובתוספת כותרות, מה שהביאה את העניין ליצירה מפליאה של ממש!

רצינו לשתף אתכם במקצת מהתגובות שהתקבלו במערכת מהציבור, לאחר שרכשו את ההגדה:

דברי הרב בן ציון מוצפי:
דבר ראשון נביא את דבריו של הגאון הרב בן ציון מוצפי שליט”א שנאמרו לעורך בליל שבת האחרון: קראתי בספר, נהנתי ממנו!

ולהלן תגובות נוספות שהתקבלו:

כשאתה קורא את הדברים, אתה רואה את מרן בראש כאילו הוא מדבר!
אני בן אדם ביקורתי, אבל תקשיב, אתמול בלילה ראיתי את ההגדה, חבל על הזמן! ממש ממש ממש כל הכבוד, רואים פה השקעה, ממש הכל, העיצוב, הכתב, העימוד, ממש יפה ומושקע וכיף לקרוא את המילים של הרב עובדיה, כשאתה קורא את המילים אתה נזכר בו, אתה רואה בראש ושומע כאילו אתה שומע אותו, ממש מיוחד, וההנהגות של מרן, מה הוא היה עושה בקדש וכו’, וואי, ממש מיוחד!! היה איזה רב שקנה לכיתה שלו, אמר: תקשיב, ממש מיוחד! גם המנהל אמר לי, עברתי על זה, רואים איזו השקעה, איזה יופי, תענוג, ממש כיף לקרוא את זה!!
ש. אשדוד

ההגדה הכי משובחת שיצאה לאור מאז ועד עתה!
קבלתי את ההגדה וכולי עומד ומשתומם מהעבודה והעריכה הנפלאה, פשוט תענוג לקרוא, הן את ההנהגות, והן את הסיפורים מפ”ק של מרן ג”ע זיע”א
תורה מפוארה בכלי מפואר, לא חסר בה דבר. הפוך בה והפוך בה דכולה בה.
ולענ”ד זה ההגדה הכי משובחת שיצאה לאור מאז ועד עתה.
כזה ראה וקדש!!!

בברכה רבה ובידידות עמוקה
ישראל…

עבודת קודש שאין דומים לה בכל שאר הדור כולו!
ביודענו ומכירנו את הרב אליהו דניאל אוזן, שמדיר שינה מעיניו לילות רבים ועמל ימים ולילות ללא לאות ממש להגדיל תורה ולהאדירה, בפרט תורת מרן רבינו הגדול זיע”א, ולהבדיל בין החיים מרן הראשון לציון שליט”א.
יגדיל תורה ויאדיר! עבודת קודש שאין דומים לה בכל שאר הדור כולו!!!
א. פתח תקוה

*

ערוך יפה בטוב טעם ודעת, נפלא ממש,
יגדיל תורה ויאדיר!
י. טבריה

*

ספר ממש נפלא.
זכיתי לרכוש כמה הגדות והיום עברתי עליהם.
מאיר עיניים, ומשמח הלב.

*

ברכת יישר כח לידידי הרב אליהו דניאל אוזן שליט”א שהחסיר שינה כמה לילות ומסר נפש למען הספר הזה.
ל’ו תעשו ה’גדות ה’גדות…
יגדיל תורה ויאדיר.
מ. ב. ירושלים 

*
חזק וברוך
תורה מפוארה בכלי מפואר, פשוט שלימות של הגדה.
יגדיל תורה ויאדיר
י. קריית ספר

*

זה מה שאומרים חלק ממנהלי מוקדי המכירה ברחבי הארץ:

אצלי למרבה הפלא כבר התחיל להימכר לפני שהגיע… כבר יש לי רשימה של אנשים… ברוך השם, עבודה נפלאה ומיוחדת 

עבודה מדהימה, איך שהגיע התחיל להימכר

עריכה מושקעת במיוחד! הספרים ממש נחטפים!

עוד לא הספקתי לפרסם ולהדביק מודעות וכבר נמכרה כמות ספרים בתוך פחות מיום!

*

בדיוק בעוד שבוע בעזרת ה’, נשב כולנו בשלחן ליל הסדר, זה הזמן לרכוש את ההגדה המבוקשת בלחיצה כאן

שימו לב, ההגדה ניתן לרכישה בחנויות הספרים וברשת ספרי אור החיים, וגם ברשתות השיווק: רמי לוי, מעיין אלפיים, מחסני השוק, שפע ברכת השם (בחלק מהסניפים)

לחצו כאן כעת לרכישה באתר מורשת מרן שופס

ניתן לרכוש כמויות עם הטבעת לוגו וכיתוב על הכריכה

 

 

מוקדים לרכישת הספר ברחבי הארץ:

 

אזור ירושלים:

צומת מרן – רמת אשכול: 052-7116511. רכס: 052-7142171 רמות ד: 055-6780066. בית וגן ורמת שרת: 053-8227642. טלזסטון (קרית יערים): 050-4122892. מודיעין עילית: 054-8523260. ביתר עילית: 058-3221221.

 

מרכז:

בני ברק: 052-7116030. פתח תקוה: 052-4093232. אלעד: 054-8531397.

 

דרום:

אשדוד: 050-4141233 / 054-8455829. קריית גת: 052-7121426 (באין מענה ניתן להשאיר הודעה). נתיבות ואיזור הדרום: 054-8491808. אופקים: 054-8472646. שדרות: 054-4287275. דימונה: 058-3221208. אילת: 053-8816311.

 

צפון:

טבריה: 052-7131876 / 055-6690518. טירת הכרמל: 052-7617121. רכסים וקריית אתא: 054-8439953. כל אזור הצפון: 052-7166633

 

לרכישת כמויות עם הטבעה של כיתוב ולוגו על הכריכה, חייגו: 8759* או 03-30-80-794 (מקבל הודעות וואטצאפ)

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן

פורים משולש: מרן הראש”ל של את ספרו החדש אל הגרב”צ מוצפי


הראשון לציון והרב הראשי לישראל מרן הגאון רבינו יצחק יוסף שליט”א – נשיא מועצת הרבנות הראשית ובעל ה”ילקוט יוסף”, שיגר את ספרו החדש “ילקוט יוסף – פורים משולש” היוצא לאור ע”י המרכז למורשת מרן – להבין ולהשכיל, אל ראש ישיבת “בני ציון” הגאון הגדול רבי בן-ציון מוצפי שליט”א, מגדולי הפוסקים ומורה ההוראה, ובעל שו”ת מבשרת ציון ועוד.
הראשון לציון אף כתב הקדשה חמה על הספר עבור הרב מוצפי (להלן התיעוד).
הגאון רבי בן ציון מוצפי שליט”א קיבל בלבביות את הספר וביקש להודות למורנו הראש”ל שליט”א על הספר שאין ספק שיפיק תועלת לכלל ישראל, ואף ביקש לחזק את ידי הרב הראשי לישראל שליט”א העומד בפרץ כנגד רודפי התורה ההורסים ומחריבים כל הקשור לדת ולתורת ישראל בכלל.

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן

יצא לאור: ספר “ילקוט יוסף – פורים משולש”


המרכז למורשת מרן זוכה להוציא בסיעתא דשמיא עוד ספר מסדרת “מורשת מרן”, מאת הראשון לציון והרב הראשי לישראל מרן רבינו יצחק יוסף שליט”א,

בשנה הזו הפורים יהיה “פורים משולש” (יד באדר יוצא ביום שישי והפורים לירושלמים יוצא בשבת קודש), מרן הראש”ל שבגדלותו ממשיך לזכות אותנו בידיעת ההלכות בכל מועד ומועד לפי הזמן שלו ולפי הנתונים המאימים בכל שנה ושנה, כתב לנו הלכות הנחוצות לפורים משולש. לדוגמה, מתי בני ירושלים יקראו את מגילת אסתר? מתי יתנו מחצית השקל? מה עושה מי שמתגורר מחוץ לירושלים, ומתארח בשבת בעיר מוקפת חומה? מתי יעשו הסעודה בני המוקפין? ועוד…

בשנה זו יכול חג הפסח במוצאי שבת הגדול, לאור כך, מרן הרב יצחק יוסף ערך לנו את שלחן השבת ושלחן הפסח לדעת את מה שצריך לעשות בצורה ההלכתית המדוייקת, דוגמה להלכות רלוונטיות: מתי יש לקיים את דרשת שבת הגדול? מתי תענית בכורים? האם אפשר לצאת ידי חובה ממרור שנשרה כל השבת במים? מתי יש לבטל החמץ? מה נוסח ביטול החמץ? האם מותר לאכול בשבת זו מצה עשירה או מטוגנת? האם מותר לשטוף הרצפות בשבת אחר סעודה שלישית? מה יעשה אם אמר בהבדלה המבדיל בין קודש לחול?

באם ח”ו לא יבוא משיח צדקנו בשנה זו תשעה באב יחול בשבת – אך יידחה ליום ראשון, איך נדע להתארגן הלכתית בצורה הראויה?! לכך דאג לנו מורנו ורבינו הראשון לציון שליט”א וכתב עבורנו הלכות המתאימות לימים אלו, מתי לברך בורא מאורי האש? האם רשאי ללמוד תורה בשבת אחרי חצות? חולה או יולדת מה יהיה נוסח ההבדלה? האם חולה שלא מתענה מחוייב בסעודה רביעית? האם בשבוע שקדם לשבת זו יש לנהוג כשבוע שחל בו?

זאת ועוד בספר החדש “ילקוט יוסף – פורים משולש” מתוך סדרת ספרי “מורשת מרן”.

לרכישה ישירה באתר “מורשת מרן שופס”, לחצו כאן למעבר.

לחנויות ולרכישות גדולות, ניתן ליצור קשר במספר: 8759* או 03-3080794

 

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן

המכון להוצאה לאור שע”י המרכז למורשת מרן “להבין ולהשכיל”


המכון להוצאה לאור, הוא חוליה נוספת בפעילות המרכז למורשת מרן “להבין ולהשכיל”, אשר באמצעותו יוצא לאור החומר התורני המופץ ע”י הארגון ברחבי הארץ והעולם, בעיקר בתורתו ומשנתו של מרן רבינו הגדול הרב עובדיה יוסף זצוקללה”ה. גם הוא כחלק מהמרכז למורשת מרן – להבין ולהשכיל, עומד תחת הכוונתו האישית של הראשון לציון והרב הראשי לישראל מרן הרב יצחק יוסף שליט”א.

מפעילות המכון:

• ירחון תורני “קובץ בית יוסף”

המכון עוסק בהוצאה חודשית של הירחון התורני “קובץ בית יוסף” אשר במסגרתו מובאים כתבי יד ממרן פוסק הדור הרב עובדיה יוסף זלה”ה שעדיין לא ראו את אור הדפוס, תוך כדי הוספת מקורות לדברים וציון לספריו של מרן זיע”א ובנו אחריו מרן הרב יצחק יוסף שליט”א. בנוסף למדורים השונים והמרתקים שבקובץ.

“דובב שפתי ישנים” הנו מדור מיוחד לפרסום כתבי יד רבותינו הקדמונים זלה”ה, אשר היו ספונים בספריות השונות במשך מאות שנים, ובכל מדור מתפרסם מבוא מיוחד על תולדות חיי המחבר, וסקירה על כתב היד שלפננו. המדור נערך ע”י הרב אסף רביב שליט”א, ראש מכון “האיר ממזרח” ורב מושב תלמים בדרום הארץ.

בנוסף, בקובץ מובאים פסקים חדשים מהראשון לציון והרב הראשי לישראל, מרן הגאון רבינו יצחק יוסף שליט”א, תשובות אשר ענה לשואליו הרבים בענייני הלכה אקטואלים.

כמו כן, ישנו מדור מיוחד אשר נקרא בשם “שו”ת הראשון לציון” – בו עונה מרן הראש”ל שליט”א לשאלות הנשלחות למערכת. שם המדור נקבע עוד קודם צאתם לאור של הספרים שנקראו בשם זה.

במדור “בית ועד לחכמים” מובאים תשובות ומאמרים ממגון רחב של התלמידי חכמים שבדור, ביניהם: רבני ערים, דיינים, מוצ”ים, מורי הוראה, ראשי כוללים, רבני קהילות מחברי ספרים ועוד. המדור מאפשר לפרסם מאמרים גם לאברכים ותלמידי חכמים צעירים, אשר בעזרת ה’ יתברך, ברבות הימים יהפכו למנהיגי עם ישראל בארץ ובתפוצות.

בין הרבנים שמאמריהם התפרסמו בקובץ: הראשון לציון והרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף שליט”א, חכם שלום הכהן – נשיא מועצת חכמי התורה וראש ישיבת  “פורת יוסף”, הרב יוסף ליברמן – מחבר הספרים “משנת יוסף” ורב קהילת שומרי החומות ומזקני רבני ישראל, הראשון לציון הרב אליהו בקשי דורון – נשיא מוסדות “בנין אב”, הרב זמיר כהן – יו”ר ארגון הידברות, הרב אליהו בר שלום – מחבר הספרים “משפט הכתובה”, הרב ברוך שרגא – ראב”ד ירושלים, הרב שמואל רבינוביץ – רב הכותל והמקומות הקדושים, הרב יעקב זמיר – דיין בבית הדין הרבני הגדול.

מדורים נוספים:

הקובץ עוסק גם בתולדות חייהם של רבותינו הקדמונים זלה”ה, ומידי חודש מתפרסם המדור “חכמי הדורות” הסוקר את תולדות חייהם של גדולי הדורות בשנים עברו. המדור נערך ע”י הרב משה צרפתי, יו”ר ארגון “עטרת ישועה” – איחוד יהודי טיטואן העולמי.

“בית המדרש” – מדור מיוחד בו מובאת בכל חודש שאלה אקטואלית ללא מענה לעיון הלומדים, כאשר על הלומדים לשלוח את תשובותיהם למערכת [עד לתאריך כ’ בחודש]. התשובה שנכתבה בצורה הטובה ביותר, מזכה את בעליה במנוי חצי שנתי לקובץ ללא עלות. תשובות הלומדים מתפרסמים בגליון של החודש הבא.

ועדת רבנים עוסקת בבחירת התשובה הראויה. הרבנים הם: הרב שלמה שרגא שליט”א – ראש כולל “ברוך שאמר” בירושלים, הרב שלמה דנינו שליט”א – רב מושב “יערה” בצפון הארץ, הרב יוסף חי סימן טוב שליט”א – מחבר הספרים “כרם יוסף” ועוד וראש ישיבת המתמידים “אור התורה”.

“את והב בסופה” – במדור זה מובאים הערות ומשא ומתן על ספרים שונים בעניינים שונים כדרכה של תורה, במדור זה התפרסמו תשובות רבות לקושיות שהוקשו על פסקי מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זלה”ה.

שם המדור הוקבע לו על פי הגמ’ בקידושין (דף ל ע”ב), שלמדה מהפסוק “את והב בסופה”, שאפילו אב ובנו הרב ותלמידי שיושבים ועוסקים בתורה, בהתחלה נראים כשונאים זה לזה, ולא זזים משם עד שנעשים אוהבים זה לזה. להורות, שלמרות שישנם הערות שונות על מחברי ספרים, אין הדבר כדי לקנטר חלילה, אלא הכל לשם שמים כדרכה של תורה, זה בונה וזה סותר, ובלבד שיכוון לבו לשמים.

“מכתבים ותגובות” – הערות על הנכתב בגליונות הקודמים, ומכתבי הלומדים.

• גליון שבועי “מרן מאור ישראל”

מידי שבוע יוצא לאור הגליון התורני “מרן מאור ישראל”, אשר בו מובאים דבריו של מרן זיע”א על הפרשה, כתבי יד ממרן, שאלות שנשאל הראשון לציון והרב הראשי לישראל מרן הרב יצחק יוסף שליט”א והתשובות שהשיב, הלכות ומעשיות. הגליון מתורגם גם לאנגלית, ומופץ בחרבי הארץ והעולם באלפי עותקים.

 

 

 

 

 

 

 

 

• חומר תורני מגוון

בנוסף עוסק הארגון בהפצת חומר תורני מגוון. כגון: תפלות ממרן זיע”א על החיילים בזמן מלחמת “צוק איתן”, יצא לאור באלפי עותקים. קריאת תהלים באותיות של מרן זיע”א, שיצאו לאור לרפואתו, כרוזים לקבלות טובות לרפואת מרן…

בנוסף, עוסק המכון בהכנת המבחנים של “מפעל הלימוד היומי בתורת מרן”, ועריכת לוח הלימוד.

 

 

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן