ראש ישיבת נחלת יצחק עלה למעונו של מרן הגר”י יוסף להתברך בברכת השנים


ראש ישיבת נחלת יצחק הגאון רבי משה כהן שליט”א ובנו הרה”ג חיים כהן שליט”א רב קיבוץ גליל ים וראש ארגון טהרה באהבה, עלו למעונו של מרן הראשון לציון פוסק הדור הגאון רבי יצחק יוסף שליט”א להתברך בברכת השנים.
מרן הראשון לציון שליט”א קבלם בחביבות רבה והשניים ברכו אחד את השני לאריכות ימים ושנים, ושנה טובה ומבורכת, במהלך השיחה העלו זכרונות יחד על ידידותם לפני כמעט שישים שנה ועל תקופת כהונתו של מרן רשכבה”ג זיע”א כרבה של תל אביב, ועל מסירות נפשו של מרן זיע”א למען טהרתן של בנות ישראל וזיכוי הרבים שמרן היה מכתת רגליו כל שבת למעלה מעשרה שיעורים, ומחדיר בלב השומעים את אהבת התורה וקיום המצוות.
במהלך השיחה הגיש הרה”ג חיים כהן שליט”א למרן הראשון לציון שליט”א את ספרו החדש הרואה אור בימים אלו “טהרה באהבה” שנכתב ע”פ בקשתו ועידודו של מרן הראשון לציון שליט”א לפני כמה חודשים, הנכתב במהדורה מיוחדת ושפה קלה לאחינו המתחזקים והשבים לצור מחצבתם, הלכות ומוסר והשילוב מעשיות מרבותינו בחשיבות טהרת המשפחה.
בסיום השיחה ברך מרן הראשון לציון שליט”א את ידידו הגאון רבי משה כהן שליט”א שיזכה יחד עם בנו הרה”ג חיים כהן שליט”א לגמר חתימה טובה ולזכות את הרבים לאורך ימים טובים ושנות חיים ולשנה טובה ומבורכת.

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן

תגובות (0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *