הראש”ל מרן הרב יצחק יוסף קבע מזוזה באולפן הרדיו החדש “קול תבונה”


בימים אלו הכריזו ב”מרכז למורשת מרן – להבין ולהשכיל” על פתיחתו של רדיו “קול תבונה”, ערוץ תורני שישדר תוכן איכותי לציבור החרד לדבר ה’, ללא פוליטיקה וחדשות, בדגש על תוכן מרתק וייחודי, המוגש באיכות וברמה גבוהה.

הרדיו שישדר באמצעות הרשת המקוונת והטלפון ובהמשך באמצעים דיגיטליים מתקדמים, לקח על עצמו להביא לציבור תוכן תורני מיוחד, נקי מכל שמץ של דבר שאינו תואם לרוח חכמי ישראל שליט”א.

הראשון לציון והרב הראשי לישראל מרן הגאון רבי יצחק יוסף שליט”א, קבע מזוזה באולפן הרדיו החדש, ואף מסר את השיעור הראשון ברדיו, שישודר אי”ה בתאריך שיפורסם מראש, בעת השקת הרדיו והתחלת השידורים.

הראשון לציון עמד על הצורך בהקמת רדיו שיביא לציבור תוכן איכותי עם דגש על דרך הפסיקה ההלכתית אותה סלל בעמל ויזע אביו הגדול מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק”ל.

בעיצומו של השיעור פנה הגר”י יוסף אל הנהלת הרדיו ורבניה שנכחו במקום, ואמר, שעליהם להיוועץ עמו על זהותו של כל רב אותו מביאים לשדר בקול תבונה.

בין הדברים, העביר הראש”ל ביקורת חריפה על ההתנהלות בתחנות הרדיו האחרות, בנושא הפסיקות ההלכתיות חסרות האחריות שניתנות לעיתים קרובות בתחנות אלו.

גם משמשו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק”ל, הרב צבי חקק, השתתף במעמד, וכובד ע”י הראש”ל שליט”א לשאת דברים. הרב חקק הזכיר את הנהגתו של מרן להשתמש בטכנולוגיה להפצת תורה ויהדות בכל הכח, ועל החשיבות שייחס לכך.

הרב צבי חקק אף הזכיר שכמה פעמים הגיעו למרן ערוצים שונים בבקשה לשדר את שיעוריו, אך מרן השיב להם שמאחר ואצלם משדרים את שיעוריו של רב פלוני, אין להם רשות לשדר את שיעוריו. מרן הסביר את דבריו, שרדיו צריך להיות תמיד בקו אחיד, אם הולכים לפי פסיקותיו של רב אחד, אין ראוי להביא רבנים שפוסקים בשיטה אחרת ולבלבל את הציבור.

מהנהלת רדיו “קול תבונה” נמסר לאתר מורשת מרן, שעם פתיחת השידורים ישודרו מספר תוכניות בימים ובשעות מגודרות מראש, כאשר בד בבד עובדים על גיוס כמה שיותר תוכניות ותוכן תורני איכותי, ולבסוף להגיע אל המטרה לשדר תוכן תורני איכותי 24 שעות.

לקבלת התראה על תחילת השידורים, הירשמו:

 

  

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן

תגובות (0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *