סיום ש”ס עולמי לע”נ מרן זיע”א במלאת שנה להסתלקותו


כחודש קודם יום הזיכרון למרן עטרת ראשינו זצוקללה”ה יצאו מערכת קול מרן וארגון להבין ולהשכיל למשימה האדירה: לסיים ש”ס תלמוד בבלי שלם לעילוי נשמתו של מרן זכר צדיק וקדוש לברכה.

אלפי תלמידיו/בניו של מרן בכל רחבי הארץ, נענו למשימה, וזו הכתה גלים בכל הכוללים והיכלי הישיבות הקדושות עליהם נלחם מרן בעוז ובגבורה במשך כל הימים, ובפרט בימיו האחרונים עלי אדמות…

למעלה משלוש מאות מסכתות שלמות (!), ויותר מ-7.000 דפי גמרא, נלמדו ע”י אלפי בני התורה, מהם שנרשמו במערכת הממוחשבת בקול מרן, ומהם שנרשמו אצל שרי העשרות, החמישים והמאות אשר היו פזורים בכוללים ובישיבות הקדושות.

מועד סיום הלימוד, נקבע לג’ במר-חשון, יום הסתלקותו של מרן לשמי מרומים. הלומדים התבקשו לעדכן על סיום המסכת או הדף שלקחו על עצמם במערכת התורה ‘קול מרן’.

בנוסף, מזכירות מערכת קול מרן התקשרה אל המשתתפים, ווידאה שסיימו ללמוד את שלקחו על עצמם.

בעקבות הסיום, התקיים בס”ד מעמד מרשים ביותר ומלא הוד, במסגרת שיעורו השבועי בלווין של מורנו הראשון לציון הגאון רבינו יצחק יוסף שליט”א במוצ”ש פרשת חיי שרה, והשתתפו בו הרבנים הגאונים, הגאון הגדול רבי ראובן אלבז שליט”א ראש מוסדות אור החיים וחבר מועצת חכמי התורה, אשר נשא מדברות קודשו, ודיבר על דמותו הענקית של מרן זיע”א ברגש רב, וכמעט שדמעות יצאו מעיניו. עוד הוא דיבר על חשיבותו של דף גמרא, ועל המערכת הנפלאה ‘קול מרן’ אשר היא “מעט נחמה” (כלשונו של הרב) לאחר הסתלקותו של מרן, שעדיין אפשר לשמוע את קולו הטהור של מרן בכל נושא ונושא, בכל הלכה והלכה, בכל עת ושעה שרק רוצים…

משמאל לימין: הגאון רבי ראובן אלבז, מורנו הראשון לציון שליט”א, הרב יוסף שרגא, הגאון הרב ברוך שרגא (נואם), הרב יהושע ויזגאן, ר’ צבי חקק

גם הגאון הגדול רבי ברוך שרגא שליט”א ראש אבות בתי הדין בירושלים נטל חלק במעמד.  הוא דיבר על כך שלא מצינו שום גדול בישראל שלמדו לעילוי נשמתו כל כך הרבה אלפים של דפי גמרא, ושמרן זכה לכך בעקבות זה שכל אלו שהשתתפו בלימוד שמים את דמותו מול עיניהם, ושואפים להיות כמותו.

משמשו בקודש הנאמן של מרן, רבי צבי חקק שליט”א השתתף גם הוא בסיום, וסיפר על התמדתו העצומה של מרן ממבט ראשון. על גדלותו העצומה, ועל יראת השמים של מרן זיע”א. כאן המקום להודות לו על כל העזרה והסיוע אשר מסייע לנו במסירת החומר הרב מאוצרו של מרן זיע”א, אשר מתפרסמים מידי חודש ב’קובץ בית יוסף’.

את המסכת האחרונה, סיים האברך החשוב הרב עזרי אוהב ציון שליט”א מכולל ‘מאמר מרדכי’ בירושלים.

בסוף המעמד הוכרזו הזוכים בהגרלה שנערכה בין כל המשתתפים על סך כולל של 10.000 ₪, וכן על תוכנת “אוצרות התורה”, ואלו נגשו אל מורנו הראש”ל שליט”א וקיבלו מידיו את הפרסים, והקדשה אישית על ספר מספריו של הראש”ל.

את הערב הנחה הרה”ג ר’ יהושע ויזגאן שליט”א  בנעימות המיוחדת שלו הידוע לכל…

המעמד שודר בלווין, וכן הועבר בשידור חי בקול מרן וברדיו, למאות אלפי הצופים והמאזינים ברחבי העולם.

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן

תגובות (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *