תולדות הראשונים לציון


בין המדורים השונים, קנה לו שם המדור “תולדות הראשונים לציון”, מדור מיוחד אשר הוא חלק מ”פרויקט תולדות הראשונים לציון” המופעל ע”י הארגון, ומנוהל בצורה נפלאה ע”י הרב יאיר אוהב ציון יצ”ו. והודות לו זכה הפרויקט לחיבה יתירה בציבור.

בפרויקט זה עובד הארגון (עבודה לא קלה בכלל) לסקור את תולדות חייהם של רבותינו ענקי הרוח הראשונים לציון אשר כיהנו פאר וישבו על כיסא ממלכתם מלפני 350 שנה (!) ועד לימנו אנו. החל מהראשון הגאון רבי משה גלאנטי זלה”ה, ועד לאחרון מורנו הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שליט”א, המנחה את הארגון על כל צעד ושעל.

לצערנו, רבים מהעם לא יודעים על גדלותם התורנית והרוחנית של רבותינו הספרדים משכבר הימים, ומשום כך הולכים לרעות בשדות זרים. בעקבות זאת פועל הארגון להכיר לכלל הציבור את גדלותם.

בין היתר מוסר הרב יאיר אוהב ציון יצ”ו  שיעורים מרתקים ומעניינים בשלוחה שלנו בקול מרן, אליה ניתן להיכנס בכל רגע ולהאזין, שם הוא מלמד ומספר על קורות חייהם ומורשתם של רבותינו הראשונים לציון.

בכל חודש מובאת תשובה הלכתית מאחד מרבותינו הראשונים לציון ב’קובץ בית יוסף’, כדי להכיר לציבור גם את גדלותם הענקית בתורה ובפסיקת ההלכה.

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן

תגובות (0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *