תיעוד: הראש”ל שלח את ספרו החדש לזקן המקובלים הגר”ד בצרי


הערב (ר”ח שבט תשפ”א), שלח הראשון לציון והרב הראשי לישראל מרן הגאון רבינו יצחק יוסף שליט”א, את ספרו החדש “ילקוט יוסף  – פורים משולש” שיצא לאור בימים האחרונים ע”י המרכז למורשת מרן – להבין ולהשכיל, אל זקן המקובלים הגאון הצדיק רבי דוד בצרי שליט”א – ראש ישיבת “השלום”, על ידי תלמידו של הראש”ל, הרב יוסף זכאי שליט”א מח”ס לבוש יוסף.

זקן המקובלים רבי דוד בצרי שליט”א מסר לתלמיד שהוא מודה מאד לרבינו שליט”א, ואף התבטא שהוא מתבייש שהראשון לציון שולח לו את ספריו מידי פעם בפעם.

תוך כדי דיבור הגיע מהדפוס ספרו הראשון והחדש של הרב בצרי, “בית דוד” על פרשיות ופרד”ס התורה, ואמר שיש לו את הזכות להעניק את ספרו הראשון, ראשון בקודש, לכבוד הראשון לציון רבי יצחק יוסף שליט”א, ובאורח נדיר יצא מגדרו לכתוב הקדשה חמה, על אף שאין דרכו בכתיבת הקדשות.

עוד סיפר שזכה להקים את ישיבת המקובלים “השלום” מיד רכש את כל ספרי ילקוט יוסף לתועלת הלומדים.

הרב בצרי סיפר על אביו, רבי יוסף בצרי זצ”ל, שהיה קונה ממרן רבינו הגדול זיע”א את ספריו יביע אומר לפני 70 שנה, והיה משלם למרן זיע”א כפול מהמחיר כדי לעודד את מרן זיע”א לרכוש עוד ספרים לתועלת, על אף הבבלים שהיו מתנגדים לספריו של מרן זיע”א. וסיפר שבצעירותו לפני 70 שנה היו הולכים לשיעוריו של מרן זיע”א בשאול צדקה, ופעמים שהיה “עוצר” והיה אסור לצאת לרחוב, היו עוברים מחצר לחצר כדי להגיע לשיעורים של מרן זיע”א, במסירות נפש, וסיפר שהיו מגיעים לשיעור כילדים מרן זיע”א היה מרים אותם על ברכיו ומוסר את השיעור לבעלי הבתים שרובם היו מעולי פרס.

רבי יצחק בצרי, בנו של זקן המקובלים, נכח גם הוא במקום, וביקש אף הוא להגיש את ספריו על הקבלה והש”ס למרן הראשון לציון שליט”א.

ספר ילקוט יוסף – פורים משולש, ניתן לרכישה ישירה באתר “מרושת מרן שופס. לחצו כאן למעבר.

 

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן

תגובות (0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *