תיעוד ענק: סיום המחזור השני של “הלימוד היומי בתורת מרן”

צילום: ינון מזוז


אירוע ענק בקריית גת: מעמד סיום “הלימוד היומי בתורת מרן” מחזור 2, ומסיבת חנוכה לבני התורה בעיר, במעמד הראשון לציון והרב הראשי לישראל מרן הגאון רבינו יצחק יוסף שליט”א, ובהופעתו של נפתלי קמפה בליווי תזמורתו של אלי קליין

בהשתדלותם של מ”מ ראש העיר הרב עמי ביטון, ואיש המעש ר’ שלמה עמרם ספדג’, התקיים ביום חמישי, נר חמישי של חנוכה, התקיים מעמד ענק במתחם “אשכול פיס” בקריית גת. מעמד של סיום כל ספרי “חזון עובדיה” ו”הליכות עולם”, במסגרת המחזור השני של “הלימוד היומי בתורת מרן”, המופעל ע”י המרכז למורשת מרן – להבין ולהשכיל, בניהולו של הרב אליהו דניאל אוזן שליט”א – מילידי העיר, ומתלמידיו הקרובים של הראש”ל מרן הגר”י יוסף שליט”א. במעמד שולבה גם מסיבת חנוכה לאברכים ובני התורה בעיר, בהשתתפותו של נפתלי קמפה, ובליוויו של אלי קליין ותזמורתו שסחפו את הקהל בשירה אדירה לכבודו של השי”ת.

המנחה, הגאון רבי שלמה דנינו – רב היישוב “יערה” שבצפון, ומרבני “המרכז למורשת מרן – להבין ולהשכיל”, פתח בדברי ברכה לבאים למעמד, ואמר שבזמן שלמד אצל מרן הראש”ל שליט”א בישיבת חזון עובדיה, ביקרו באחת הפעמים בעיר קריית גת, והיה ממש קשה לראות בעיר אברכים ובני תורה, וב”ה מרנין את הלב לראות כעת רואים את האולם מלא על גדותיו בציבור תורני איכות.

חה”כ הרב אריה דרעי – כיבד את המעמד בנוכחתו, ובין דבריו שיבח בדבריו את נציגי הציבור בעיר, העושים לילות כימים להפיץ תורה ולהיות לעזר ולאחיסמך לתושבי העיר.

במעמד נכח גם רב העיר, הגאון רבי משה הבלין שליט”א, שדיבר על הנסים והנפלאות שעשה הקב”ה לאבותינו בימים ההם בזמן הזה, וקרא לכל בני התורה הנוכחים במקום להיות “מוסיפים והולכים” בלימוד התורה ובעבודת ה’.

לכל תרועתם של בני התורה התקבל הראשון לציון והרב הראשי לישראל התקבל בשירת המונים גדולה, בהתלהבות מעוררת השראה של הנוכחים במקום, שהחלו לשיר באופן עצמאי החל מיציאתו של מרן הראש”ל שליט”א מהרכב, עד להגעתו לשלחן הנשיאות באולם, שם שרו לכבודה של תורה יחד עם נפתלי קמפה והתזמורת.

 

הכרזה על פתיחת מפעל “ועתה כתבו לכם” בקריית גת

ממלא מקום ראש העיר, הרב עמי ביטון, הכריז בפני מרן הראש”ל שליט”א על פתיחתו של הפרויקט “ועתה כתבו לכם” בקריית גת, תחרות כתיבת “חבורות” בקבוצות המחולקות לכלל שכבות הציבור: אברכים, בני ישיבות קטנות וגדולות, ואף צעירי הצאן בת”ת, כאשר הזוכים במקומות הראשונים יזכו בסכומי כסף נכבדים. את המאמרים  יבדקו צוות כותבים בראשות הרבנים: הרב ישראל חנינה והרב אליהו דניאל אוזן.

 

משאו של מרן הראש”ל שליט”א

הראשון לציון והרב הראשי לישראל מרן הגאון רבינו יצחק יוסף שליט”א, שיבח בפתח דבריו את מ”מ ראש העיר הרב עמי ביטון על הקמת המיזם החדש “ועתה כתבו לכם” בעיר קריית גת, וקרא לציבור להגות ולכתוב מאמרים בתורתו של אביו מרן רשכבה”ג רבינו עובדיה יוסף זלה”ה, כי מוצאה מצא חיים. בהמשך דבריו דיבר בשבח ההליכה בדרך פסיקת ההלכה המסורה לנו מדור לדור, להקיף את התורה בעיון, ולשקוד על דלתות התורה יום יום.

הראשון לציון והרב הראשי לישראל סיפר לנוכחים על שאיפותיו הגדולות עוד מימי קטנותו. ועל כך שהתחיל ללמוד את מסכתות הש”ס עוד בהיותו בגיל תשע, ובזמן שחבריו היו משחקים הוא היה יושב ולומד, וכך זכה לצמוח ולגדול לגאון הדור.

מרכז “מסורת ישראל” בעיר קריית גת, בראשותו של מ”מ ראש העיר הרב עמי ביטון, ו”המרכז למורשת מרן – להבין ולהשכיל”, מסכמים בסיפוק את האירוע הראשון בסדר גודל כזה לבני התורה בעיר, וקוראים לציבור לקחת חלק במפעל “ועתה כתבו לכם” שהוכרז במעמד.

 

8/53

2.6+

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן

תגובות (0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *