הבחור הזה אהוב עלי במיוחד!


איש צדיק היה באשדוד, עלם חמודות, הבחור רבי שגיא גוזל ז”ל.

איש מעש היה, במעט ימיו הקצרים חולל מהפכה בקרב הנוער והצעירים בעירו. שמע פעולותיו הכבירות הגיעו לאוזני מרן רבינו הגדול זצוקללה”ה, מיני אז קירבו מרן במאור פנים, והשתדל לעזור לו בכל כוחו, וזאת משום שמרן ראה בעיניו הטהורות שכל כוונתו היא לשם שמים, לזכות את הרבים ללא שום פניות.

ובעניין זה סיפר הרב שמעון כהן – מנכ”ל “אל המעיין”: “בוקר אחד התפללתי תפילת שחרית עם מרן, לאחר התפילה נכנסתי אל הקודש פנימה, אל חדרו של מרן כדי לעדכן אותו אודות פעילות רשת “אל המעיין”, מיד בכניסתי אל החדר, פנה אלי מרן ואמר לי: “בחדר התפלה (בזמנו התפלה הייתה בבית הרב) ישנו בחור בשם שגיא, תקרא לו שיבא לכאן”. יצאתי ושאלתי “מי זה שגיא?” והנה ניגש אלי בחור שהשיב בצניעות ובפשטות כי הוא שגיא.

“בוא אחרי, הרב רוצה לדבר אתך!” אמרתי לו, וכך נכנסנו שנינו אל מרן, “בוא תשב לידי” פנה מרן ואמר לשגיא, תוך כדי שמרן מחבק אותו בחום, פנה מרן ואמר לי: “רבי שמעון, הבחור הזה אהוב עלי במיוחד, יודע אני כי כל רצונו הוא לזכות את הרבים, אנא ממך עזור לו כפי יכולתך, הדבר הזה חשוב לי ביותר”.

מרן רבינו זצוק”ל פנה ועשה מעשה, בענוותנותו הרבה פנה אל הגאון הרב דוד גרוסמן שליט”א רבה של מגדל העמק, שיסייע ביד הבחור שגיא וישתדל להשיג עבורו כ-10.000 דולר עבור דמי שכירות למבנה שבו תשכון מדרשיה לצעירים באשדוד, ואכן הרב גרוסמן נענה בחיוב ובשמחה לבקשת מרן זיע”א, והתגייס למערכה על מנת להשיג את הסכום הנ”ל, משהושג הסכום והושכר המבנה, כתב מרן זיע”א מכתב תודה נלהב לרב גרוסמן על עזרתו בהקמת ובהנחת היסודות למרכז רוחני לקירוב רחוקים.

(משוש תבל).

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן