מוכן להתפטר עבור מרן


למרות שהגאון הגדול רבי שלום משאש זצ”ל נחלק עם מרן זיע”א בכמה וכמה פסקים ועניינים בהלכה, עם כל זאת נתקיים בהם מאמר חז”ל: תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם. והיה הרב משאש נוהג תמיד בהערצה ובהכנעה כלפי מרן זיע”א, ואהבתו אליו הייתה ללא גבולות, וכמו שהוא מעיד על כך בעצמו בספרו שו”ת שמש ומגן ח”ג (עמוד קל): “כבוד תורתו הראשון לציון כי רב הוא ואהבת עולם אהבתיהו…”.

הוא היה תמיד עומד לימינו של מרן זיע”א בכל ענין וענין, והיה מקפיד מידי מוצאי שבת להאזין בביתו לשיעורו השבועי של מרן שהיה משודר בערוצי הקודש, והיה משתבח בעצמו שא, בהיותו בצרפת בזמנים מסוימים,  גם שם היה מקפיד לשמוע את שיעורו של מרן זיע”א דרך הלווין.

מידי חג בחג היה עולה הרב משאש זצ”ל אל מעונו של מרן זיע”א לקיים בו מצות הקבלת פני רבו ברגל, וכמה פעמים היה מכריז בשער בת רבים ואומר: “מודה אני לבורא עולם שזיכני להיות בדור הזה ולחזות במרן רבינו עובדיה יוסף…”.

וסיפר הגאון הגדול רבי שלמה בן שמעון שליט”א שכאשר הוצרך מרן זיע”א לסיים את תפקידו כרב ראשי לישראל, הודיע הרב משאש למרן על אתר כי מוכן ומזומן הוא להתפטר מתפקידו כרבה של ירושלים ולפנות עבורו את כסאו!

(משוש תבל).

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן