רק תורה ותורה ותורה!


בשעה שיתבונן ויחשב האדם את חכמתו הענקית של מרן פוסק הדור זצוקללה”ה, תשובותיו המופלאות, מערכותיו הכבירות, ידיעותיו הענקיות, מהלכיו, משנתו ומפעליו במשך כל שנות מעגל חייו, חותמו האדיר שהטביע על האומה היהודית כולה לדורותיה, מיד הוא נרתע לאחוריו, עומד נפעם ומשתומם היאך הגיע יציר חומר ילוד אישה להגיע ולהשיג את כל הפסגות הגבוהות הללו!

מרן רבינו זצוקללה”ה השיג את כל השגותיו בכח התורה הקדושה! ככל שמסר את נפשו על התורה יותר ויותר, יותר מכל תפיסה אנושית, שכח לאכול, שכח לישון, ככה תפיסתו וחכמתו עלתה ונתעלתה, גבוה מעל גבוה!

התמסרותו של מרן זיע”א ללימוד התורה, על פני כל חכמה אחרת שבעולם, הייתה לשם דבר. עדות על כך ניתן למצוא מעובדה פשוטה, שהלא מרן היה נוסע להקהיל קהילות בארצות הברית ולהיפגש עם שרים ורוזנים שאינם מבינים אלא את השפה האנגלית, והוצרך בכל עת למתורגמנים רבים שיתרגמו את דברי קודשו. אם כן פלא הוא מדוע לא למד שפה זו שתהיה לו לעזר במסעות קודש אלה, הלא מספיק היה למרן זיע”א בכמה שעות בודדות או יום יומיים ללמוד אנגלית, ולמה לא הקדיש זמן מה בשביל זה, כמו שאחרים עשו?!

אלא שמרן רבינו הגדול זיע”א, מלבד התורה הקדושה לא רצה להכיר שום עניין אחר! בשביל כך בוודאי לא רצה לבטל אפילו שדקות אחדות עבור לימוד שפות זרות ושאר מיני חכמות אלא השתוקק להשיג רק תורה ותורה ותורה!

(שלהבת יוסף חי).

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן