שוועת עניים


לפניכם מובא מעשה שנכתב שבועיים לאחר פטירתו של מרן רבינו הגדול זצוקללה”ה:

בשבוע שעבר משפחה מסכנה וענייה עם שישה ילדים מבורו פארק, נזרקה מביתה לאחר שלא היה לה דמי שכירות לשלם. מנהלת בית הספר “שלשלת” בו לומדים הילדים (בית ספר המיועד למהגרים מרוסיה ומשפחות מסכנות) ניסתה לעזור למשפחה בכל דרך שהיא, והצליחה לארגן להם כמה ימים בבית מלון ללא תשלום, על בסיס חדרים פנויים.

ביום שישי האחרון הוזמנו החדרים במלון בתשלום, ולכן נאלצה המשפחה לעזוב את המלון. כל ניסיון של מנהלת בית הספר לעזור ולסייע ולמצוא מקום חילופי, לא צלחו. כמה שעות לפני שבת מצאה את עצמה המשפחה יושבת בפארק בפינת הרחובות 38 על 50 בבורו פארק.

לאחר כשעתיים ישיבה בפארק, ניגש אליהם יהודי מפלטבוש (שמו ידוע למעורבים בטיפול במשפחה), ושאל, האם הם המשפחה עם שישה ילדים שאין להם היכן להתגורר? כמובן שההורים אמרו שאכן כך. אמר להם היהודי הנ”ל בואו אלי, כבר הכנתי לכם הכל. לקח אותם לביתו, וקיים הכנסת אורחים בכל המובנים.

לתמיהתם, סיפר להם אותו יהודי:

“בלילה האחרון הרב עובדיה יוסף זצ”ל הגיע אלי בחלום, ואמר לי: “מחר תלך לפארק תהיה שם משפחה עם שישה ילדים, ללא מקום להתגורר. אני מבקש ממך, תדאג להם, תכין להם הכל, ותכניס אותם לביתך, זה הבקשה שלי ממך”. ואכן הגעתי ומצאתי אתכם. משפחה עם שישה ילדים בפארק, ללא דירה”.

(מתוך ספר “המנהיג”).

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן