הוקם “איחוד הארגונים והקהילות” ההולכים לאורו של מרן, ואתו ביטאון “המורשת”


ארגונים וקהילות רבות קמו מאז הסתלק מעמנו בסערה השמימה מרן רבינו עובדיה יוסף זלה”ה, מוסדות של הפצת תורה ויראה לזכרו הטהור של מרן. להמשיך את דרכו ולהנחיל את מורשתו לדורות הבאים.

במסגרות אלו צצו ופרחו להם פרויקטים שונים, מהם ידועים יותר ומהם ידועים פחות, הצד השווה שבהם: כולם במטרה אחת להפיץ את תורתו של מרן!

דא עקא, שלכל פרויקט יש צורך ב”כח אדם”, וכל ארגון וארגון עובד במלא המרץ להשיג “פעילים” למפעלו הנוכחי, מה שגם עושה חבירו בארגון השני. העניין נהפך לדבר קשה להשגה, במיוחד כאשר רוצים לעשות פרויקט ארצי, בנוסף לצורך להוציא משאבי כסף רבים, ואין הקומץ משביע את הארי.

מה יותר פשוט מלהקים “איחוד” שיאגד את כל הארגונים יחד, לעבוד תוך שילוב ידיים, הרי לכולם אותה מטרה, ולמה יהיו אגודות אגודות?

“המרכז למורשת מרן – להבין ולהשכיל” כארגון הראשון שהחל לפעול במלא המרץ למען הנחלת מורשתו של מרן במגוון פעילויות חשובות, קיבל מידי פעם בפעם בקשות שונות לשיתוף פעולה מגורמים שונים, וכן פניות מתלמידי מרן זיע”א שנועצו במרן רבינו הראש”ל שליט”א, להקים איחוד שיאגד את כל הארגונים יחד, להיות כגוף אחד למען מורשתו של מרן.

*

ברוך ה’ לאחר עמל ויזע רב, המרכז למורשת מרן – להבין ולהשכיל יחד עם מכון “קול יוסף” ומערכת “דרך המלך”, הקימו את האיחוד הנפלא שיפעל למען המטרות הנ”ל, ולהרים את דגל הנחלת מורשתו של מרן לכל מקום ופינה שאפשר, כי תורתו תורת חיים, ורוב ככל העם הולכים אחר הוראותיו.

בנוסף ל”ארגונים”, הוספנו לאחד גם את הקהילות השונות הפזורות ברחבי הארץ והעולם ההולכים לאורו של מרן רבינו זיע”א, כי קהילה כארגון היא, וגם לה פעילויות ויוזמות חשובות, ורק שעושה זאת בתוכה עצמה, בשונה מארגון הפונה לכלל הציבור. ומדוע יגרע חלקן?!

במסגרת פעילות האיחוד, החל מהחודש יוצא לאור מגזין “המורשת” המופץ בעשרות אלפי עותקים, שיביא את דבר האיחוד לכל מקום מקום. הושם דגש על כך שהתוכן המובא בביטאון יהיה איכותי ביותר, מעניין ומרתק, כדי שיהיו הכל ממשמשים בו…

כאן ניתן להוריד:

לחצו כאן אם אתם מעוניינים לקבל מידי חודש את הביטאון להפיץ אותו בבית הכנסת, בעבודה, בשכונה, במקום הלימודים או בכל מקום אחר (בהשתתפות סימלית לכיסוי ההוצאות).

 

***

 

למה זכאים ארגונים וקהילות החברים באיחוד?

א. בכל חודש יתבצע סיקור מקיף על ארגון / קהילה בביטאון “המורשת”.

ב. פרסום על פעילויות ופרויקטים שנעשו ויעשו על ידיהם. פרסום שיחסוך מהם הוצאות מיותרות של יח”צ וכדו’.

ג. הכנסת פרטי הארגון / הקהילה ל”אלפון הארגונים” – שירכז בע”ה את פרטי יצירת הקשר עמהם, ושיכלול בעהשי”ת זמני תפילות ושיעורים המתקיימים על ידיהם.

 

איך מצטרפים?

להצטרפות לאיחוד, יש למלא את כאן את הטופס

לכל ענייני האיחוד והביטאון: ichud@moreshet-maran.com

או ב”קו האיחוד”: 03-3060260 (להשאיר הודעה בשלוחה 1).

 

 

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן

תגובות (0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *