מרנן ורבנן במכתב חיזוק לבני הישיבות, לקראת היציאה לבין הזמנים ניסן תשפ”א


בעוד ימים ספורים יגיע ראש חודש ניסן, ואיתו “בין הזמנים” – יציאה לחופשה של תלמידי הישיבות בעולם התורה. הראשון לציון והרב הראשי לישראל מרן הגאון רבינו יצחק יוסף שליט”א הוציא מכתב חיזוק עבור ישיבת בין הזמנים “חניכי הישיבות יוצאי ק”ק מרוקו” בעיר מודיעין עילית, אליו הצטרפו הרבנים הגאונים הגאון רבי משה צדקה שליט”א – ראש ישיבת פורת יוסף, והגאון רבי בן ציון מוצפי שליט”א – ראש ישיבת בני ציון.

במכתב מציין הראש”ל את חשיבות עידוד הלימוד בבין הזמנים, וכך הוא כותב: דבר חשוב וחובה הוא להגביר ולעודד את לימוד התורה בימי “בין הזמנים”, גם בחול המועד, בהם יוצאים בני הישיבות מכותלי הישיבה, על מנת ללמוד מה שלבם חפץ בבתי מדרש סמוך לביתם. וישיבות בין הזמנים היא הצלה גדולה עבור רבים, שמגביר את לימוד התורה בימים אלה, וגם מציל את הבחורים מכל מיני סכנות של פגעי הרחוב והתחברות לנערי שוליים ה’ ירחם. ויכולים לאבד את כל מה שהשיגו והתחזקו ברוחניות בזמן שהותם בישיבות הקדושות”.

עוד הוסיף הרב הראשי במכתבו: “ומרן אאמו”ר זיע”א בשיחותיו בישיבתינו הקדושה, ישיבת חזון עובדיה, היה מרבה להזהיר קודם יציאת הבחורים לבין הזמנים, שילמדו בחברותא בבין הזמנים, ומרבה בדוגמאות מגדולי הדוות שניצלו את ימי בין הזמנים ללמוד מסכתות אחרות שלא לומדים בישיבות”.

 

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן

תגובות (0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *