אבא, אנחנו ממשיכים את דרכך!


מרן, הלב בוער להמשיך את דרכך!

למרות השנים שעברו מאז פטירתו הנוראית של מרן, רוחו עדיין נושפת בעורפינו, אש האהבה למרן עדיין לא פגה ולא תפוג לעולם. היא מתגברת ומתעצמת מזמן לזמן. בכל צעד ושעל דמותו המאירה והמחממת עולה למול העיניים, ונותנת את הכוח להמשיך את מורשתו, להנציח אותה בלב שלנו ולהעביר אותה הלאה לילדים שלנו.

צפו בסרטון:

 

עכשיו, זו ההזדמנות שלך להתחבר למרן ולהמשיך את מורשתו, להיות חלק מפעילות “המרכז למורשת מרן – להבין ולהשכיל” העושה רבות למען הנחלת מורשתו של מרן ע”י מגוון פעילויות כגון: ערוץ מרן – רדיו המשדר את שיעורי מרן 24 שעות ביממה, קובץ תורני בתורתו, אתר מורשת מרן (www.moreshet-maran.com), מענה רבני ע”פ פסקיו, אספקת ספריו לבתי מדרש לזיכוי הרבים, גליון שבועי בתורתו בעברית ובאנגלית, וגולת הכותרת “תכנית לימוד יומי” בספרי מרן, ועידוד הלומדים ע”י מבחנים ומתן מלגות, וב”ה זכינו שהמונים הצטרפו לתכנית זו.

המרכז למורשת מרן – להבין ולהשכיל, פועל בהכוונתו האישית של הראשון לציון והרב הראשי לישראל מרן הגאון רבי יצחק יוסף שליט”א, העוקב מקרוב אחר פעילות הארגון, ואף הצהיר עליו שכל פעולותיו נעשים לשם שמים ללא כל אינטרס.

כעת זה הזמן לקחת חלק בפעילות הארגון, בפרט שהרחבת הלומדים בתורתו עומדת על הכף, וזו ההחלטה שלך אם להגדיל אותם או לא.

יה”ר שזכותו הגדולה של מרן תגן עלינו, ונמשיך להיות מחוברים אליו ולעשות את מה שהנחיל לנו, ונברך אתכם – שותפים יקרים, כפי שמרן היה אומר: “יוסף ה’ עליכם ככם אלף פעמים, ויברך אתכם כאשר דיבר לכם”. וזכותו הגדולה תעמוד לכם. אמן.

למעבר לתרומה לחץ כאן!

 

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן

תגובות (0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *