מחאה נמרצת: הרב אושרי אזולאי בשם רבבות תלמידי מרן הראש”ל


ח’ חשון תשפ”א

מחאה נמרצת

הזדעזעי ארץ על היוודע דבר נציב תלונות הציבור על השופטים, שופט בית המשפט העליון בדימוס אורי שוהם, שהמליץ בשיא חוצפתו לוועדה לבחירת דיינים לבחון את המשך כהונתו של מרן פוסק הדור הרב הראשי לישראל, רבינו הגאון ר’ יצחק יוסף שליט”א, כדיין.

הנה במשך כל כהונתו של מרן שליט”א עומד הוא כחומה בצורה כנגד כל המנסים לחבל בקרב קודשי ישראל בכל מיני תחבולות. ובמסגרת תפקידו אומר דברי אלוקים חיים הנובעים מיראתו הקודמת לחוכמתו, ולא מאפשר לראשי השלטון ושופטי הבג”ץ החילונים להתערב בעניינים העומדים בלב ליבה של היהדות הנאמנה המסורה לנו מדור לדור.

ועתה קמו כמה חצופים ועזי פנים ומבקשים לעשות חדשות במינוי ‘רבניות’ על ידי מבחנים דבר שלא היה ולא נשמע כמוהו מעולם ומראשית תולדות הרבנות הראשית לישראל ומבקשים מכבוד מרן הראשון לציון לאשר זאת ולסתור את כל המסורת שמקובלת מדור דור.

ואכן ביטוייו של כבוד הרב הראשי לישראל הראשון לציון נבעו מליבו הטהור ומזעקתו תמידין כסדרן שאין לבג”ץ להתערב בהחלטות שנמסרו ביד הרבנים הראשיים לישראל ואין לו סמכות לדון בענייני דת.

וכמו שלא יתכן לקבוע לצבא היאך להילחם עם האויב שהדבר מסור לראשי מערכת הביטחון האמונים על בטחונה של מדינת ישראל, כן אין לקבוע לכבוד הרבנים כיצד לנהל את ענייני הרבנות בארץ ישראל עליה הם אמונים.

ונושא הרפורמים הרשעים בוער גם הוא בקרבו של מרן שליט”א באשר הם הממומנים ע”י גורמים זרים מנסים השכם והערב להזיק לקודשי ישראל, והם האוייב המסוכן ביותר של קודשי ישראל.

וכאן הבן שואל, האם מדינת ישראל היתה מוכנה שהרפורמים יקבעו בנושאי בטחון או בריאות, בודאי שלא! לאלה יש מומחים היודעים היטב את עבודתם. ואם יעשו כן, מיד יקום עליהם עליהום, ואם התנועה הנ”ל תגיש בג”ץ נגד החלטה מדוע אין מרשים להם להתערב בענייני בטחון או בריאות כמשל, ללעג ולקלס יחשב הדבר בעיני כל בר דעת.

מדינת ישראל קבעה בחוק יסודה שהרבנות הראשית לישראל היא האחראית הבלעדית על ענייני הדת בישראל. ואם כן, באיזה סמכות יש לתנועה הרפורמית זכות להתערב בעניינים שלא שייכים לה כלל?!! ולא זו בלבד, אלא שהם מקבלים גיבוי משופטי הבג”ץ ומדוע לא קם כאן אף אחד וזועק את זעקת האמת ומאפשר פתחון פה לחצוף שכזה!

מרן שליט”א כדרך אביו זצ”ל פאר הדור והדרו רבינו עובדיה יוסף זצ”ל ממשיך בגאון את מורשתו ודרכו ונושא את משא העם ללא חת וללא מורא, כיאה למנהיג דגול ולקברניט העומד בראש המחנה, בבחינת ‘ובא השמש וזרח השמש’.

אנו מאמצים בזה את ידי מרן שליט”א וקוראים להחלטה מגוחכת שכזו לחדול מיידית ולהתנצל בפני כבוד מרן הראשון לציון שליט”א ואדרבה לחזקו ולעודדו שימשיך עוד לעמוד על המשמר בפני רוחות זרות המבקשות להרע לכלל ישראל.

ואנו קוראים לכל רבני ישראל די בכל אתר ואתר להצטרף למחאה זו ולהיות לאחיעזר ואחיסמך לכבוד מרן הראשון לציון שליט”א לתבוע את עלבונה של תורה הנוגע לכל אחד ואחד מאיתנו ובפרט למנהיגי ועיני העדה שאליהם עיני העם נשואות.

הכותב בצער ומוחה על בזיון התורה הקדושה

אושרי אזולאי

בשם רבבות תלמידי הרב ושומעי לקחו די בכל אתר ואתר

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן

תגובות (0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *