הוענק “פרס הרב עובדיה לכתיבה תורנית” • תיעוד ענק


ביום ראשון האחרון (כח תשרי תש”פ), נערך מעמד רב רושם בעיר תל אביב: הענקת “פרס הרב עובדיה יוסף” לכתיבה הלכתית, ע”י העירייה זה השנה החמישית, כאשר המונים שלחו מאמרים תורניים למערכת השיפוט העליונה בנשיאותו של הראשון לציון והרב הראשי לישראל מרן הגאון רבינו יצחק יוסף שליט”א, כאשר הרה”ג ר’ זבדיה כהן שליט”א – ראב”ד תל אביב, והרה”ג ר’ שלמה דנינו שליט”א שימשו גם הם בתור שופטים.

מרן הראש”ל שליט”א שמכבד את המעמד כמה שנים, עוד מהקמתו ע”י הרב נתן אלנתן, נשא מדברותיו אודות המהפכה הגדולה שמרן עשה, והעלה זכרונות מימי בחרותו בעיר תל אביב, בעת שאביו הגדול כיהן כרב העיר, וציין שבזמנו היו אך ורק כמה בחורי ישיבה בודדים בעיר, וכעת רואים את המהפכה שמרן זכה לעשות, וכעת מתגוררים בעיר בחורי ישיבות לרוב, ורבים מהם שלחו מאמרים תורניים למעמד זה.

הרה”ג ר’ זבדיה כהן שליט”א – ראש אבות בתי הדין בעיר וחבר ועדת השיפוט, ציין את הרמה הגבוהה של הכותבים, ועל הקושי הרב שהיה בהחלטה על המקומות הראשונים. הוא הוסיף לציין על כללי הפסיקה החשובים שהנחיל לנו מרן בפסקיו, ושהוא וחבריו הדיינים לא יכולים לזוז בלי ספרי “יביע אומר”.

הרה”ג הרב שלמה דנינו שליט”א, חבר ועדת השיפוט, דיבר על חשיבות העניין ללכת בדרכו ההלכתית של מרן, וגם כשחושבים שיש קושיות על מרן ומתחילים להעלות אותם על הכתב, רואים שלא מיניה ולא מקצתיה. כי הכתיבה מכרחיה את האדם להבין את הדברים לאשורם.

את הערב הנחה השדרן איתי גדסי, והנעים אותו הזמר מידד טסה.

צפו בתיעוד:

 

 

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן

1 תגובות על “הוענק “פרס הרב עובדיה לכתיבה תורנית” • תיעוד ענק

תגובות (1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *