חיילי ישראל ששומרים תורה ומצוות יכולים לחולל פלאות


במעמד מרן זיע”א נערכה עצרת התעוררות בעשרת ימי תשובה שנת תשס”ח, למאות חיילים ומפקדים. היה זה מחזה מרגש ומיוחד מאד. שעה לפני תחילת הכינוס כבר היה בית הכנסת מלא מפה לפה, מאות חיילים גדשו את המקום, נדחקים פנימה לזכות לחזות את פני קודשו של מרן זיע”א ולשמוע מדברותיו.

עם כניסתו של מרן לאולם, כל החיילים ומפקדיהם נעמדו לכבודו, כשבפיהם מתנגן השיר “ימים על ימי מלך תוסיף שנותיו כמו דור ודור”.

מרן נשא בפניהם דברי חיזוק והתעוררות, והאריך לדבר על מעלת התשובה ובפרט בימים אלו, כשלקראת סוף דבריו פנה מרן לחיילים והתייחס לדברים שאמר אשר סולפו בתקשורת בעניין חיילי צה”ל, ואמר להם:

“תדעו לכם שאני מאד אוהב אתכם. אני מאד מחבב אתכם. בכל פעם שאנו פותחים את ההיכל אני עושה “מי שברך” לחיילי הצבא… אבל אני רוצה שתדעו שכאשר חיילי הצבא של עם ישראל שומרים את מצוות התורה הקדושה, הרי שהם יכולים לחולל ניסים ונפלאות, כמו הניצחון של משה רבינו כנגד חמשת מלכי מדין, אשר לכל אחד ואחד מאותם המלכים היה צבא אדיר, ומשה רבינו יצא כנגדם עם שנים עשר אלף לוחמים, והקב”ה עשה להם ניסים ונפלאות, והם הכניעו וכבשו את כל אותם צבאות אדירים, ואף חייל מחיילי ישראל לא נפגע, זה טבעי? זה הרי נס עצום, הלכו שנים עשר אלף וחזרו בדיוק שנים עשר אלף, איך יתכן? הקב”ה הגן עליהם!

אבל בשביל זה צריך להיות נקי מן החטא, שהרי אמרו חכמים שהירא מעבירות שבידו, ילך וישוב אל ביתו ממערכות המלחמה.

לכן חיילים יקרים ואהובים, אנחנו חייבים להתעורר בתשובה ולקבל עלינו עול מלכות שמים, ובזכות זה הקב”ה יסייע בידכם להתגבר על כל אויבי ישראל, חרבם תבוא בלבם וקשתותם תשברנה.

אני אוהב אתכם, ותמיד אני עושה לכם “מי שברך”, שתזכו לשוב בתשובה שלימה, והקב”ה יעזור שתשובו לבתיכם בריאים ושלימים, אמן כן יהי רצון”.

(משוש תבל).

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן