סיפורים חדשים ומרתקים על מרן, מאת הרה”ג הרב יניב עזיז שליט”א


סיפורים מרתקים על רבן של ישראל מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק”ל, מפי תלמידו המובהק הגאון הרב יניב עזיז שליט”א ראש ארגון “אור יצחק” ומו”צ בארה”ק.

רוח הקודש בחוש

לפני כעשרים שנה, אחותי היתה בהריון והיתה צריכה ברכה ללידה קלה, הלכתי באחד השבתות להתפלל תפילת שחרית של אצל מרן זצוק”ל שיתפלל עליה, הלכתי אליו בשעת פתיחת ההיכל ואמרתי לו את השם לברכה ללידה קלה, היו שם עוד אנשים שביקשו ברכות באותו הזמן שהוא עת רצון, ואת כולם מרן בירך חוץ מהשם שאני אמרתי לו, כשראיתי שאינו מברך אמרתי לו שוב את השם, אך לשוא, מרן לא הגיב כלל. לאחר התפילה ניגשתי שוב אל מרן זצ”ל וביקשתי ממנו שיברך, אך שוב מרן כאילו לא שם לב ולא בירך, בראותי כן חזרתי מהתפילה עם מעט פחי נפש מדוע מרן לא שת לבו אל בקשתי. והנה במוצ”ש טלפנתי למשפחה לשאול מה מצבה של אחותי, והנה זה פלא, הודיעו שכבר בליל שבת היא הולידה בשעטו”מ, ואז הבנתי מדוע מרן לא בירך ואפילו אחרי הפצרות ובקשות רבות, כי כבר חזה ברוח קודשו שהיתה כבר הלידה ואין שום טעם לברך ללידה קלה.

חשיבות זיכוי הרבים

ידוע לכל מי שמעט לומד בעיון את ספריו החשובים ובעיקר ב”הליכות עולם” שמידי פעם היה חולק על מרן רבינו יוסף חיים זצוק”ל בעל ה”בן איש חי” ועוד, אך יש כסילים שחושבים שזה זלזול בבן איש חי, אך אינם מבינים שמרן עשה זאת בדרכה של תורה, ולפני עשרות שנים בצעירותו של מרן כשהיה חולק על הבן איש חי, היו כסילים בירושלים שהיו מבזים את מרן ברחובות, ומידי פעם היה בצער מזה, למה הם לא מבינים שזה לא בתור זלזול בבא”ח, עד שפעם בא אליו גדול המקובלים שהיו באותו דור הגאון רבי אפרים הכהן זיע”א (אביו של מרן הגר”ש כהן ר”י פורת יוסף) ואמר למרן זצוק”ל שאינו צריך להתייחס ולו מעט לדבריהם של אותם מסכנים, וסיפר למרן חלום אדיר ונורא שחלם בלילה, שהוא נמצא בשמים והראו לו את הצדיקים היושבים בגן עדן על כסאות זהב ועטרותיהם בראשם והנה במרכז הצדיקים מונח כסא גדול ובולט עשוי מזהב ופנינים ולא ישב עליו אף צדיק, שאל ר’ אפרים בחלומו למי מוכן כסא זה? ענו לו לרבי עובדיה יוסף, התפעל רבי אפרים על כך והוסיף ושאל במה זכה רבי עובדיה לזה? ענו לו בשמים מפני שרבי עובדיה יוסף מזכה את הרבים בצורה גדולה ביותר. הרי לנו כמה גדול היה מרן בזיכוי הרבים.

 

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן

תגובות (0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *