תיעוד ענק: מרן הראש״ל הגר״י בשבת פרשת שירה תשפ״ג בקריית גת


בפעילות משותפת של ״המרכז למורשת מרן״ ו״עיריית קריית גת״, שבת פרשת ״בשלח-שירה״ תשפ״ג עברה בצורה מרוממת מאוד על תושבי העיר קריית גת, הן בשבת זו זכו שישבות בעירם הראשון לציון והרב הראשי לישראל מרן הגאון רבינו יצחק יוסף שליט״א.

את התפלות והשיעורים המרכזיים עשה מרן שליט״א בבית הכנסת ובית המדרש הותיק בקריה החרדית ״אדרת אליהו״ בראשותו של הרב יעקב אוזן שליט״א, כאשר למעלה מארבע מאות איש צובאים על החלונות והדלתות, ותפסו כל סנטימטר מרובע לראות את פני הקודש, ולחזות בפניו של מרן הראש״ל שליט״א, כאשר הם שותים בצמא את דבריו, ושואבים התזחקות מעצם הליכותיו והנהגותיו.

אברכי העיר זכו ליחס אישי, עת התאספו בקהל עם קדושים ל״עונג שבת״ בבית המדרש ״עץ חיים״, שם נשא מרן שליט״א שעה ארוכה את דברותיו בנושא כללי הפסיקה.

עם צאת השבת ולאחר תפילת ערבית בבית שם התארח מרן שליט״א, נסע רבינו לישיבת חב״ד בעיר, בראשותו של רב העיר הגאון הרב משה הבלין שליט״א, שם נשא מדברותיו לפני למעלה משלוש מאות בחורי הישיבה.

כאן המקום להודות לאלו שהיו שותפים במאמצים הרבים למען תצא שבת מושלמת כשהייתה: ראש העיר מר אבירם דהרי, מ״מ ראש העיר הרב עמי ביטון – יו״ר תנועת ש״ס המקומית, הפעיל הנמרץ הרב שלמה עמרם ספדג׳, הרב נהוראי אלביליה, הרב יעקב ביטון, והרב מרדכי סבג, וכמובן גם להנהלת ״המרכז למורשת מרן״, ולכל מי שהיה קשור לעניין.

להלן תיעוד ענק מערב השבת ויציאתה:

 

 

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן

תגובות (0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *