גמ”ח להשאלת ספרי מרן


במסגרת פרויקט זה, משאיל המרכז למורשת מרן “להבין ולהשכיל” את ספריו של מרן זיע”א, לבתי מדרש וכוללים הזקוקים להם לשם לימוד (ולא רק כדי לפאר את הספרייה). הארגון מקבל תרומות של ספרים (או תרומות כספיות לקניית ספרים) מהציבור הרחב, ומעביר אותם לבתי מדרש הרשומים בתור.

ברוך ה’ מאז שהוקם הפרויקט זכינו להכניס את ספריו של מרן זיע”א לבתי מדרש רבים – לא רק בתי מדרש ההולכים על פי פסקיו, ואף בתי מדרש שהיו מתנגדים להם.

להקדשת ספרים, או לבקשת ספרים עבור בית מדרש, ניתן ליצור עמנו קשר בקישור זה.

מגוון ספרים חדשים בחנות שלנו מורשת מרן שופס. רכשו כעת!

ילקוט יוסף - פורים משולש, סדרת "מורשת מרן"
₪25.00

רכוש כעת

סט חזון עובדיה המלא - 19 כרכים
₪620.00

רכוש כעת

מעדני המלך - חלק ד - חינוך ילדים
₪45.00

רכוש כעת
למוצרים נוספים לחצו כאן

One thought on “גמ”ח להשאלת ספרי מרן

  1. לכבוד “המרכז למורשת מרן – להבין ולהשכיל”,
    שלום וכל טוב,
    הנני פונה אליכם להשיג ספרי מרן זצוק”ל לזכות הקהילה שלי. אני מכהן כרב בקהילת א.ת.י.ס בניס (צרפת) וב”ה זכינו להפיץ דברי מרן זצוק”ל בעלון שבועי לטובת הקהילה (שהיא ברובה רחוקה מהמצוות). אבל לצערינו, אין לנו אפשרות להאריך בדבריו ולהביא מקורות להודיע הדרך ילכו בה והמעשה אשר יעשון, ואנו סומכים על הקצור שלחן ערוך-ילקוט יוסף שחיבר מורינו עמוד ההוראה הרב יצחק יוסף שליט”א. הנה מלבד הצורך הגדול לעיין במקורות שהביא רבינו, להתבשם מתורתו, יש בקהילתינו בניס כמה אברכים ובחורי חמד אשר גבה לבם להיות ממצדיקי הרבים ללמוד על מנת ללמד וללמוד על מנת לעשות דברי מרן פאר הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק”ל. ולכן, אני פונה אילכם לקבל ספרי מרן לטובת קהילתינו (ספרי יביע אומר, יחוה דעת, הליכות עולם, חזון עובדיה, טהרת הבית, מאור ישראל, לוית חן, ענף עץ אבות, וכו…). , ובעזהי”ת יהיה בזה תועלת גדולה לכל קהילתינו ללכת בארחות יושר, ולשתות דבריו, מכדו ומקנקנו ! אציין כאן שאאמו”ר שליט”א, שהוא ראש ישיבה בכולל “תורת חיים” בעירנו, זכה לעשות הבחנה עם פאר הדור מרן זצוק”ל ונסמך ממנו. וכן לפני כשלושים שנה זכינו שמרן זצוק”ל ביקר בבית הכנסת שלנו, ועשה רושם בליבנו, והוא הודה הוא זיוה הוא הדרה (כפירוש רש”י בריש פרשת ויצא). ובברכת הדיוט אברך את מצדיקי הרבים ככוכבים לעולם ועד, המרכז למורשת מרן “להבין ולהשכיל”, שעוד יפוצו מעיינותיהם חוצה להגדיל תורה ולהאדירה, להפיץ פסקי מרן, להודיע דבר ה’ זו הלכה, להבין ולהשכיל, ולעשות כדת וכהלכה. ואתפלל אל ה’ שיהיה עליכם ועל כל בתיכם רוב עושר אושר שובע שמחות וכל טוב, ובריות גופא ונהורא מעליא. ויקיים בכם ובנו “עוד ינובון בשיבה דשנים ורעננים יהיו”. אכיה”ר.
    כתובת: a1 bis rue Boissy d’Anglas 06000 Nice, France
    דואר אלקטרוני: atisnice@gmail.com
    מספר טלפון: 96 58 80 93 04

    אליהו מרגי

תגובות (1)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *